שאלות ותשובות למתעניינים בהרשמה למחנה

למי מיועד המחנה?

לתלמידים בוגרי כיתה ט’ ומעלה הלומדים בבתי ספר בישראל או בחו”ל שאוהבים מתמטיקה ומעוניינים  ללמוד נושאים בתורת המספרים ברמה אקדמית, לשמוע הרצאות מעניינות בתחום רחב יותר של המתמטיקה וגם להכיר חבר’ה איכותיים מישראל ומחו”ל.

מה עלות המחנה?

עלות המחנה היא 2000 ש”ח. במקרים מסוימים יינתנו מלגות על רקע סוציו-אקונומי.

למי מגישים בקשת מלגה?

בקשה למלגה על רקע סוציו-אקונומי יש להגיש למנהל המחנה, ד”ר יוסי כהן, באופן ישיר לאימייל coheny@technion.ac.il. בצירוף צילום תעודת זהות ושלושה תלושי שכר אחרונים.

כיצד מתקבלים למחנה?

נרשמים כאן באתר. מצרפים בהרשמה המלצה מהמורה למתמטיקה או כל דמות אחרת שמכירה את היכולת המתמטית שלכם. במהלך החודשים מאי-יוני תזומנו לראיון. כשבועיים לאחר הריאיון תשלח אליכם תשובה אודות קבלתכם או אי קבלתכם  למחנה. לעיתים תלמידים אינם מתקבלים בשנה מסוימת אך כן מתקבלים בשנה העוקבת. לכן, גם אם לא התקבלתם השנה, כדאי לנסות שוב בשנה הבאה 😊

כמה תלמידים מתקבלים?

בין עשרים לשלושים תלמידים מכל רחבי הארץ ומחו”ל.

איך משלמים?

יש לשלוח  ארבעה שיקים על סך 500 ש”ח הפרושים על פני ארבעה חודשים בדואר או בהעברה לחשבון הבנק של הטכניון (אפשר גם בהוראת קבע המחולקת לארבעה תשלומים).

התקבלתי ושילמתי  אך לצערי לא אצליח להגיע למחנה. האם אפשר לקבל את כספי חזרה?

כל עוד לא המחנה לא התחיל, יוחזר התשלום במלואו. לאחר תחילת פעילות המחנה, יוחזר החלק היחסי מתוך הסכום ששולם.

יוצאים הביתה במהלך המחנה?

ככלל אין יציאות הביתה במהלך המחנה. במקרים דחופים תישקל יציאה הביתה בתאום עם מנהל המחנה והמדריכים.

האם משפחתי או חברי יכולים לבקר אותי במהלך המחנה?

בהחלט. ביקורים יש לתאם מראש עם צוות המדריכים.

איפה ישנים בזמן המחנה?

במעונות הסטודנטים בטכניון.

איפה אוכלים?

במסעדות ובתי הקפה  הפזורים ברחבי הקמפוס וסמוכים למרחבי הלמידה.

המחנה מתאים גם לשומרי מצוות?

במחנה מקפידים  על כך שכל מי שרוצה, אוהב מתמטיקה ובעל הידע והרקע המתמטי המתאים יכול להשתתף, גם תלמידות ותלמידים שומרי מצוות. כל המסעדות כשרות בהשגחת רב הטכניון. ההקפדה על הכשרות תקפה על כלל המזון שאוכלים במהלך המחנה ולא רק בבתי הקפה והמסעדות בקמפוס.  לו”ז המחנה תוכנן כך שתתאפשר תפילה שלוש פעמים ביום. במהלך המחנה. בכל בעיה, בקשה או שאלה יש לפנות למנהל המחנה.

מה ההבדל בין קומבה לתומבה?

קומבה הוא מחנה קיץ בקומבינטוריקה ותורת הגרפים והוא מחנה המשך למחנה תומבה. מחנה קומבה  מיועד לתלמידים בוגרי מחנה תומבה או/ו בעלי רקע מתמטי מתאים.